Onze Defenders zijn per week te huur.

Onze standaard huurperiode loopt van vrijdagmiddag 15:00 t/m de volgende vrijdagochtend 10:00. Let er bij reserveren dus op dat u alleen vrijdagen selecteert als ophaaldag en retourdag.

In overleg zijn andere begin- en einddagen mogelijk. Dit is echter alleen buiten het hoogseizoen mogelijk. Online kunt u echter slechts de standaardperiode van vrijdag tot vrijdag boeken.

Buiten het hoogseizoen zijn onze auto's ook per dag te huur voor 225 euro bijvoorbeeld voor een bruiloft of per weekend van vrijdag tot maandag voor 450 euro. In het hoogseizoen is dit alleen last minute mogelijk als de auto's niet verhuurd blijken te zijn. Deze kortere periodes zijn niet online te boeken, stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Het is niet toegestaan de auto's te gebruiken op offroad terreinen of evenementen. Alleen gebruik op de openbare weg is toegestaan.

LaroRent is onderdeel van One-Ten Land Rovers